panfuluigi

Alla inlägg under januari 2011

Av Superluigi - 30 januari 2011 14:06

hej nu ska jag börja blogg    och så men ändå nu till panfu nu ska vi leka en lek som heter fin alla fel där har ni gubben sen ska ni jämföra med dena   det är jätte många fel det vet jag men ändo sen är det bloggstaffet det man vinner är en interjuv med mig o anzy   hoppas det blir nån som är med jag vill så gärna att nånbli interjuvd  så hej då o hoppas att ni har det bra mvh //superluigi and bugsy and anzy

Av Superluigi - 27 januari 2011 17:32

jag fyller år   det r kul kolla in sanna9.bloggplatsen.se bloggen hon har gjort en jätte fin film  o så här gjorde 3 killar på mig idag   så här hände sen med dom   det var inte jag som gjorde det det var min kompis   jackpot sen händer det i panfu      det händer inte mycke hej då

Av Superluigi - 21 januari 2011 10:26

hej alla pandor     nu ska jag visa er en otrolig sak om ni vill se mig spela O min kompis filma på youtube sök på super smash brothers brawl - top 10 final smashes det ska ni söka på jag O min kompis har jätte monga träffar   hej då mvh superluigi och bugsy and sötis     hej då   

Av Superluigi - 17 januari 2011 22:32

Hej! Superluigi glömde att ge mig någon present på min födelsedag men här kommer hans present i efterskott:

TAAAAAAAACK ♥ ♥ ♥!!!!!!

Vi ses♥!

//Anzy

Av Superluigi - 17 januari 2011 20:36

Tjena mors alla pandor! I helgen så gjorde jag en video! Där var Superluigi med också! Så jag tänkte lägga in den här på superluigis blogg!

tyckte ni den var bra?

Vi ses♥!

//Anzy

  

Av Superluigi - 17 januari 2011 15:27

hej alla pandor jag vet att jag inte har skrivit nåt men  jag glömde bloggen hehe men åter till panfu vädrtet hej alla det här är bugsy   nu ska jag bäretta hur det ser ut i panfu aa det är som vanligt åter till superluigi här kommer nåra bilder   här är en det kommer en till   där är dom ps vi har en ny i bloggen här är han   där han heter sötis och nu nåra ord på sporten   det far sporten för idag hej då från alla mvh//superluigi,bugsy and sötis

Av Superluigi - 13 januari 2011 16:53

Hej idag träffa jag Panfu_Max här kommer nåra bilder:

Kolla vad cool! Han är genomskinlig!

En i San Fran Panfu! Mycket pandor eller hur!

Och Här är hans profil  

 

hej då!

//superluigi

Av Superluigi - 13 januari 2011 11:57

hej nu ska ni få gisa vin fem fel här kommer bilderna den här är lät                      




  där är den rätta nu kommer den andra  


där är dom skriv en komentar hur många tror du att det är skriv det i komentar mvh //superluigi

Presentation


Hej! Jag är Superluigi och jag kommer att skriva i den här bloggen! Ibland kommer min Bugsy att skriva och ibland så kommer Anzy att skriva och Sanna9!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Blogg Musik

Chatt!

Här är chatten! Här kan du chatta med vänner och göra smilies! Var inte dum mot andra, skriv inga fula eller taskiga ord och låtsas inte vara någon du inte är. Ha det så kul!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards